Friday 11 November 2016

Perangsang untuk bershaklee

Syukur pada Allah dengan nikmat yang dikurniakan olehNya kepada saya sekeluarga.

Kenapa saya sangat bersemangat untuk berbisnes shaklee?

Setiap orang akan ada faktor yang mencetuskan semangat untuk berbuat sesuatu dengan bersungguh sungguh. Begitu juga saya.

Setiap kali hantar anak ke tadika, ayat yang tak pernah lekang dari mulutnya ialah 'mama balik awal tau hari ni. Aniq nak pukul 6 dah sampai tau'. Sepanjang tahun ni, ini lah skrip yang tak pernah berubah.

Sayu hati setiap kali nak pergi kerja. Anak, mama ni kadang kadang pukul 6 masih lagi dalam bilik meeting. 😭😭

Inilah punca utama saya sangat bersungguh sungguh untuk berjaya dengan biz shaklee. Mempunyai masa untuk anak anak, mempunyai masa untuk mendalami ilmu agama, mempunyai masa untuk bertegur sapa dengan jiran tetangga.

Maafkan mama anak anak. Bersabarlah sikit saja lagi. Akan sampai jua waktu itu untuk mama fokus pada anda berdua.

Doakan saya ye moga ianya dimakbulkan Allah dalam masa terdekat.

Jika anda juga mempunyai impian yang sama dengan saya, jom bersama sama kami di Shaklee.

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffects
#16TheBest

1 comment:

  1. Sedihnya baca kak..semoga dimaqbulkan Allah ye 😢

    ReplyDelete