Sunday 6 November 2016

Supplement kesukaan saya

Supplement yang saya istiqamah consume ialah vivix. Mesti sesudu setiap pagi.
.
Supplemen yang lain dah habis boleh tahan sabar lagi. Vivix kalau dah nak habis, cepat cepat restok.
.
Walaupun ini adalah supplemen yang harganya boleh tahan, tapi sebab saya percaya dan yakin dengan keberkesanannya, kesihatan tak boleh dinilai dengan wang.
.
Saya tak mau penyakit hinggap kat badan sebab saya ada anak dan juga keluarga untuk dijaga. Kalau ikutkan company cover je kalau gi klinik nak gi check dan ambik ubat bagai.
.
Punya saya yakin dengan Shaklee ni, tengok kawan pucat ke, demam ke, naik jerawat ke, tapak tangan sensitif ke, cepat je tanya khabar dan dalam kepala dah pikir apa yang sesuai nak bantu kawan aku ni. Kalau sebelum ni terus suruh pegi klinik je lah kan.
.
Saya nak semua orang sihat. Husband saya pun terkejut sebab dia baru perasan memori dia makin bagus. Dalam meeting tu ada je idea nak bagi kat bos. Dia pun consume vivix juga.😀
.
Nak join kami untuk sama sama memberi manafaat kepada manusia lain, boleh je. Sangat dialu alukan.

012-9279307
http://bayakaya.blogspot.my

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffects
#pengedarshakleekajang
#pengedarshakleeampang
#pengedarshakleepandanmewah

No comments:

Post a Comment