Friday 25 November 2016

Target Saya Dengan Income Shaklee Untuk 20 Tahun Lagi

Dengar tajuk pun dah teruja kan. Yang nak menaip ni lagila teruja.

Saya berharap Allah masih pinjamkan umur kepada saya untuk 20 tahun lagi untuk saya capai impian yang tersemat..wahhh ayat tak boleh blah kan..ha ha

Saya mula dengan Shaklee ni pun dah lambat.. tapi dalam bisness tiada istilah lambat..sapa buat dia dapat kan.. kalau tak buat, memang langsung tak dapat apa apa lah.

Lagi 20 tahun tu, kalau ikut gomen, memang pencen wajib dah tu. Owhhhh itu bukan target dalam hidup saya bekerja di opis sampai ke tua. Kalau boleh hari ini jugak nak resign..sabar sabar..

Yang pasti masa tu saya dah ada rumah yang mempunyai tanah lapang untuk anak cucu bermain di sekeliling rumah. Nak berkumpul satu keluarga besar senangkan. Tak perlu berebut parking macam kat rumah teres sekarang. Boleh buat bbq bila bila masa sahaja..siap ada kolam renang lagi kau..

Masa tu bisness shaklee memang dah berkembang pesat la. Dah jadi Master Coordinator. Anak cucu cicit semua dah serata Malaysia, ehh nak serata dunia lah..semua tempat ada agent Shaklee, sentiasa bersedia di mana sahaja.

Knowledge dalam tangan tip top. Siap nutritionist pulak refer kat kita, betapa powernya ilmu kita masa tu..ni boleh ganti Dr Forrest Shaklee dah ni...impian tak salah kan..

Melancong tu tak payah cakapla..dah naik bosan sebab sentiasa dapat free je. Siap boleh offer adik beradik lagi tolong gantikan...

Tapi impian terbesar saya ialah saya nak adik beradik saya juga merasai kesenangan yang akan saya dapat. Itu pesanan arwah Wan (mak saya la). Air dicincang takkan putus..

Anda juga mesti ada impian sendiri. Jom ber impian bersama keluarga Shaklee..

012-9279307








No comments:

Post a Comment