Friday 2 December 2016

5 Kelas Cara Buat Bisnes Online Dari Mentor Bisnes Saya

Berbisness mesti ada ilmu. Tak boleh semberono aje. Nanti dipanggil syok sendiri. Usaha dah buat macam macam tapi hasil tarak.

Kami di group superstarshaklee ni memang teramatlah bertuah dapat master yang tak lokek ilmu. Di ajarnya kami sampai pandai.
Sebenarnya nak tak nak je implement apa yang dah diberi. Saya tak mau dipanggil bodoh sombong. Rugi sangat kan.

Ada 5 kelas yang diberikan oleh mentor kami. Samada melalui webinar ke, telegram ke, macam macam channel lah. Semua ada. Orang panggil online, offline, semua boleh. Asalkan ilmu sampai kat anak cucu cicit ni.

1) Rahsia Ajaib Jutawan Shaklee :
Kami diberikan rahsia dan tips macam mana suri rumah biasa2 boleh jadi jutawan dari bisnes Shaklee dengan hanya berkongsi tentang kebaikan Produk Shaklee secara online. Sambil sambil dok kat dapur atau menyusu anak pun boleh masuk sales. Hebatkan.

2) Kelas Strategy Blog 7 Angka
Cara membina blog yang bagus hingga boleh menjadi carian utama dalam google. Blog ni ibarat menanam pokok. Hasilnya lambat sikit. Tapi bila dah dapat hasil, tak henti henti menuai nanti.

3) Kelas Teknik Close Sales Power
Saya suka sangat kelas ni. Ada pelbagai lampu ajaib yang sebenarnya kita tahu tapi tak tahu bila dan macam mana cara nak guna. Dengan panggilan pukau yang exclusive, memang close sale terus.

4)  Kelas Teknik FB 6 Angka.
Medium utama yang saya guna untuk bisnes shaklee. Pelbagai step diajar untuk saya maksimumkan channel ini dengan berkesan dengan zero kos. Memang amat membantu. Semua terms ada, umpan, ikan, lubuk..pheww best.

5) Kelas Marketing Dari Pakar IM (Internet Marketing).
Yang ni saya belum sempat join. Tapi saya memang follow rapat rapat pakar pakar IM ni seperti Tuan Faisal Abdullah dan Tuan Bukhari Ramli.

Ini baru sebahagian teknik yang diberikan oleh master kami..banyak lagi tau.

Nak tau lagi..hmm kena join keluarga besar kami lah camtu.

012-9279307




No comments:

Post a Comment