Wednesday 7 December 2016

Cara Saya Buat Bisnes Shaklee Secara Online Melalui Handphone



Sekarang ni smart phone dah jadi satu keperluan kan. Tak boleh takde. Yang saya paling risau kalau ada hal emergency. Pernah tertinggal handphone kat rumah masa pergi office, memang tak senang hati seharian.

Sekarang ni pulak dah start berbisness online, memang benda wajib la handphone ni. 100 % saya guna phone bila nak update blog, fb, fb page, IG.

Nak consult customer tu lagi la kan ber wasap dan call. Bila buat delivery pulak memang kena pakai google maps la nak cari location. Kang sesat satu hal pulak.

Even nak beli barang shaklee pun guna phone. Cuba bayangkan kalau phone rosak. Tak ke meraung mak nak buat bisness camne.

Laptop ada tapi zaman kurun punya. Anak buat tengok cd korea dia je.. Saya pulak dah serik nak guna wifi kat rumah. Setiap bulan hanya boleh guna 3-4 hari sahaja. Lepas tu data habis. Memang hangin satu badan la. Bertahan 2 tahun je rasanya bayar kat cik celekom. Bill dah la beratus sebulan.

Semenjak dari tu memang saya pakai phone je la. Puas hati kan. Jadi phone ni kena la yang elok sikit. Saya pakai redmi note 3. Brand tak femes pun tapi sangat suka sebab gambar cantik. Boleh download apps macam macam..

Selalunya phone ni memang jadi rebutan dengan anak bila balik kerja. Sibuk nak tengok upin ipin la, ejen ali la. Suka sangat tengok kat phone mama ni sebab laju katanya bila tengok movie.

Sebab tu la kadang kadang saya tak berapa nak online bila balik kerja.. dah lewat malam, baru la tengok semua..

Saya sebenarnya dalam plan nak beli laptop..rasanya dah kena ada bila dah berbisness ni.

Boleh bagi cadangan laptop apa yang bagus ye? Tak mau mahal sangat tapi nak yg sweet, semua program yang latest punya la.. banyak cekadak pulak kan..

Kalau ada pm tepi ye.. serius buyer ni hi hi

Tapi kalau korang nak bershaklee bersama kami boleh sangat. Dengan hp je pun boleh buat bisness. Tak perlu risau.. call no kat bawah.

012-9279307



No comments:

Post a Comment