Thursday 29 December 2016

Kenapa Vivix Mahal

Vivix mahal?

Inilah persepsi bila setiap kali pm harga vivix. Ya, harga sebotol rm503.

Kalau ikut nilai wang, memang agak terasa. Tapi kalau dikira value produk tu sendiri, tak ternilai harganya. Ia adalah produk exclusive shaklee

Saya sekeluarga adalah pengguna tegar vivix. Mesti sentiasa ada stok. Bukan disebabkan saya ada terlebih duit. Semput jugak kadang kadang.

Tapi saya tak sanggup tanggung sakit kepala bila blood pressure saya naik. Saya tak sanggup tengok suami saya sakit bila kena gout. Saya jugak yang kena cuti. Saya juga tak sanggup tengok anak saya meraung sakit perut bila kena period pain.

Bagi yang ada sakit buah pinggang dan kena dialisis 3 kali seminggu, sanggup ke merana. Office mate saya, saya tengok makin lama makin tak bermaya bila ada sakit ni. Tunggu masa je nak diberhentikan disuruh ambik pencen ilat.

Juga dengan persepsi yang sama bila approach suruh consume vivix. Mahal katanya.

Pikir pikirlah. Sebelum sakit melarat, berjaga jaga. Semoga semua sahabat saya dikurniakan Allah kesihatan yang baik. Amiiin.

#tsunamishaklee
#pengedarshakleekajang
#pengedarshakleeampang

No comments:

Post a Comment