Saturday 24 December 2016

Transformasi Sepanjang Bershaklee Terhadap Kehidupan Saya.

Transformasi sepanjang bershaklee terhadap kehidupan saya.

Saya mula konsistan dengan shaklee sejak april 2016. Itupun bermula dengan vivix. Produk pertama yang saya sangat beristiqamah makan.

Lepas tu dalam bulan ogos 2016, saya dapat pelanggan shaklee pertama saya dan terus closed sale. Tanpa saya share any info berkenaan dengan produk shaklee. Boleh baca link kat bawah. Saya pernah share kat blog pengalaman saya ni.

http://bayakaya.blogspot.my/2016/11/1st-customer-dalam-kenangan.html?m=1

Bermula dari situlah, saya belajar dari zero. Saya create IG, fb page, twitter, blog. Memang merangkak lah masa tu. Nak share apa ni. Tapi sebab saya berada dalam group yang super hebat, Alhamdulillah semuanya dipermudahkan Allah.

Kalau sebelum ni fb saya memang tersangat lah lemau. Asyik dok share resepi je sbb senang nak simpan. Sampai ada kawan perasan. Masa tu memang malu gila la.

Sekarang ni bila keyakinan diri dah bertambah, tulis je apa apa yang bermanafaat. Yang penting tak mau kongsi aura negatif. Nanti kita pun dapat saham sekali kan.

Bila dah bershaklee ni, tahap pergantungan pada Allah itu perlulah melebihi segalanya. Bukan setakat berniaga sebab bisnes ni untuk menyedarkan orang ramai dan memberi manfaat kepada semua orang.

Dan yang pasti tahap kesihatan saya dan keluarga memang bertambah baik. Itu tujuan utama saya consume shaklee. Bila dah rasa perubahan dan kebaikannya, barulah saya berkongsi dengan rakan rakan.

Ikutkan dah 8 bulan saya consume vivix. Semestinya saya sangat berpuas hati. Nilai kesihatan memang tak boleh dibandingkan dengan nilai wang. Itu perbandingan yang sangat salah.

Nak rasai juga transformasi bershaklee? Boleh aje. Hubungi no kat bawah.

012-9279307

012-9279307

012-9279307

#tsunamishaklee
#pengedarshakleeampang
#pengedarshakleekajang

No comments:

Post a Comment