Tuesday 4 July 2017

Cinta Pandang Ke Dua

Cinta pandang kedua.

Macam mana saya boleh berjodoh dengan Shaklee ni pada tahun 2015. Memula tu belikan vitamin untuk suami dan terus jadi ahli. Pastu stop lama.

March 2016, terpandang post pasal vivix yang boleh jadi awet muda. Hati ni memang tertarik sangat dan terus order. Dah tak fikir 2 kali. Mesti cuba. Maklumlah dah masuk 4 series kan.

Bila dah habis sebotol tu, rasa badan macam rasa bertenaga. Pastu beli lagi botol ke 2.

Dia punya kesan tu, badan jadi ringan. Pastu sakit kepala berkurang sangat. Saya ni ada hypertension. Maklumlah banker. Mengadap masalah orang setiap hari. Sampai kita pun dapat tempiasnya.

Bila check semula tekanan darah, memang dah stabil. Padahal dah beberapa tahun makan ubat doktor.

Barulah tau inilah salah satu impaknya bila makan vivix. Nak dapat benefit lain, rupanya berganda ganda benefit yang dapat. Kulit muka pun dah kurang sangat jeragat.

Suami pun bila tengok saya punya tekanan darah dah ok, saya paksa dia cuba untuk sakit goutnya. Boleh dikatakan agak kerap jugaklah dia kena serangan goutnya.

Dan dari dia mula makan dalam bulan June 2016 hingga sekarang, memang langsung gout tak menyinggah.

Bersyukur sangat sebab suami dah baik dari gout. Saya pun bersyukur jugak sebab tak perlu nak cuti emergency je 😂😂.

Ini pengalaman peribadi dan sehingga sekarang vivix sentiasa ada dalam simpanan. Umur dah meningkat ni, saya sangat takut dengan penyakit.

Anak anak masih kecil yang perlukan perhatian. Jadi perlu pastikan kesihatan pada tahap yang terbaik.

Nak cuba? Boleh roger. Bila kita dah dapat kebaikannya, baru boleh cerita. Takde sembang kosong punya.

012-9279307

#TRIAngels
#shakleeeffects
#kenapaShaklee
#whyShaklee
#PengedarShakleeKajang
#PengedarShakleeAmpang

No comments:

Post a Comment