Tuesday, 12 September 2017

Meredakan Bengkak Gout

Eh kenapa nak menapak rasa sakit sangat ni? Mencucuk cucuk tak tahan. Bulan lepas dah kena, takkan bulan ni kena lagi.

Rasa macam dah pantang makan daging merah dengan kambing. Ehhh laa raya korban hari tu kan balik kampung, tumbang sekor lembu. Bukan ke Abang memang layan benor dengan singgang tulang ke....

Amacam. Ada pengalaman yang sama? Salah makan sikit mulalah gout menjelma. Itu dah memang makan ubat gout setiap hari.

Risaukan jugak sebab gout ni boleh membuatkan buah pinggang bermasalah bila uric asid membentuk menjadi kristal dan bergerak ke arah buah pinggang.

Macam mana pulak dengan on medication selama bertahun tahun?

Sebab tu kita kena ikhtiarkan dengan supplemen. Yang pasti hanya Shaklee sebab supplemen shaklee tergolong dalam makanan tambahan. Bukannya ubat. Pasti selamat sebab dah ada semua journal dan landmark study bagai.

Jom tengok video macam mana nak redakan bengkak gout.

Jangan segan roger saya di 012-9279307.

https://youtu.be/p4svg4SrEXE