Wednesday, 13 September 2017

Produk Shaklee Selamat

Kebelakangan ni keluar lagi cerita pasal anti supplemen.

Masing masing punya pemahaman la kan. Kalau rasa makanan seharian dah cukup dengan nutrisi, silakan makan secukupnya sayur dan buah semua.

Macam saya, sebab makan tak tentu masa. Kadang kadang buah dan sayur takde dalam menu hidangan, maka saya perlukan supplemen untuk tampung nutrisi yang tak cukup.

Pulak tu dengan faktor umur yang bertambah juga antara salah satu lagi faktor untuk saya tambah kalsium pada badan.

Tulang dah tak berapa kuat. Masa nak bersenam tak cukup 3 kali seminggu.

Kalau korang pun ada masalah sama macam saya, boleh roger untuk saya bantu.