Tuesday, 12 September 2017

Set Resdung Shaklee



Kalau setiap pagi bangun terbersin tak sudah tu, tau dah apa masalahnya.

Pastu dengan kahak yang melekat tak nak kuar habis bila mandi pagi pun satu hal.

Belum lagi dengan muka terasa dikuit kuit merenyamnya.

Petanda resdung telah melekat di badan. Itu kes yang tak nampak.

Yang nampak pulak, dengan jerawat tumbuh melata tak kesudahan. Lepas satu satu keluar. Sentiasa akan tinggal lopak.

Kesian pun ada. Bukannya tak ada usaha. Dah ikhtiar segala cara. Buang guna asap la, pergi buang ulat di muka la. Tapi tak sudah jugak.

Sebenarnya kena bantu diri dengan baikkan dalaman dulu.

Bila kuman dah habis mati dlm badan, barulah  segala makneka miang, merenyam, gatal semua hilang.

Meh cuba dengan set resdung shaklee ni. Insya allah boleh bantu korang nampak mulus kulitnya.

Saya kongsikan fungsi setiap supplemen untuk set resdung ni.

https://youtu.be/dG7OC3F69a8