Saturday, 2 September 2017

Shaklee Buang Kolesterol

Musim raya korban ni memang la makan daging aje kan. Daging masak sup, goreng kunyit, gulai dan macam macam lah.

Daging segar memang terasa lazatnya. Yang paling best bila campur dengan lemak sekali.

Tapi itu semua lemak jahat. Habis camne tu?

Ala setahun sekali je. Nak jugak rasa kan. Takkan tak boleh langsung.

Kalau dah camtu, memang wajib ambik Omega Guard Shaklee dan jugak Phytocol Shaklee.

Nak membantu lemak lemak tu jangan melekat dalam badan.

Nak cuba atau mesti cuba?

Meh call atau wasap cepat cepat.

012-9279307