Thursday 2 November 2017

Bisnes Online Modal Rendah

Bisnes Online dengan modal rendah?

Ada ke ni? Mestilah ada. Meh join macamana saya buat Bisnes Online dengan modal rm69 je. Selepas sebulan saya join bisnes Shaklee ni, income saya terus mencanak kepada 4 angka.

Ini bukan tipu helah semata mata. Ini kenyataan ye.

Saya akan guide korang untuk memulakan Bisnes Online dengan memberi segala sources yang ada.

Yang penting mesti ada :

1. Handphone je untuk buat marketing. Kalau ada laptop lagi bagus.
2. Tak perlu simpan stok beribu ribu.
3. Korang rajin, korang dapat lebih tau. Takde paksaan. Tapi jangan jeles kalau orang lain dapat 4-5 angka sebulan.

Pada zaman sekarang ni, ramai sangat yang tiada masa nak pegi berbelanja ke kedai. Dan cara yang termudah adalah dengan membeli secara online. Maka inilah peluang bisnes online di depan mata yang perlu kita grab. Siapa cepat dia dapat.

Siapa yang boleh join team saya ni?

1. Student yang masih lagi belajar
2. Student yang sudah habis belajar dan ingin mencari duit poket. Yang dah nak habis SPM tu, boleh dah berjinak jinak dengan bisnes ni.
3. Suri rumah yang ingin menambah kewangan keluarga. masih lagi boleh jaga anak dan keluarga kat rumah sambil bambil boleh jana pendapatan.
4. Penjawat awam dan juga pekerja swasta. Yang penting tidak mengganggu tugas hakiki.

Bisnes ni tidak memerlukan kelayakan sijil pun. Yang utama keinginan nak berjaya untuk diri sendiri, keluarga dan masyarakat.

Wasap atau email saya bagi yang berminat untuk buat bisnes online.

Nak tau camne nak buat bisnes online dari rumah, klik kat sini. >>Bisness Online Dari Rumah<<




No comments:

Post a Comment